کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی باز هم تجمع کردند

کارگزارن صندوق بیمه کشاورزی از حوالی ساعت ۹ صبح امروز، سه‌شنبه ۳۰ آذرماه در اعتراض به عدم تحقق وعده‌های مسئولین، در خصوص تامین امنیت شغلی و نگرانی از واگذاری کارگزاری بیمه کشاورزی به بخش خصوصی مقابل مجلس تجمع کرده‌اند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از ایلنا، بیش از ۵۰۰ نفر از کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی از تمامی استان‌های کشور از حوالی ساعت ۹ صبح امروز مقابل مجلس شوراس اسلامی تجمع کرده‌اند. معترضین همچنین از حوالی ساعت ۸ صبح مقابل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشوری تجمع کرده‌ بودند.

کارگزارن صندوق بیمه کشاورزی که بیش از هزار نفر هستند به عدم برخورداری از امنیت شغلی، بیمه، قرارداد ثابت معترض هستند و بارها از مسئولین وزارتخانه جهاد کشاورزی خواسته‌اند که به مشکلات آن‌ها رسیدگی کنند.

آن‌ها همچنین از بابت واگذاری کارگزاری بیمه کشاورزی به بخش خصوصی نگران هستند؛ چرا که صندوق‌هایی که به بخش خصوصی واگذار شده‌اند هم‌اکنون وضعیت بسیار نامطلوبی دارند.

کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی در ماه‌های گذشته چندین تجمع دیگر نیز برگزار کرده بودند از جمله در هفته‌های گذشته که مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده بودند.

با احتساب دو تجمع امروز این نهمین تجمع صنفی کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی، است. معترضین در تجمعات پیشین خود یادآور شده بودند که مسئولان گوش شنوایی برای شنیدن خواسته‌ها و مشکلات آنان ندارند.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.