به صورت ناشناس وبلاگ‌نویسی کنید

کاربران زیادی در دنیای مجازی برای به اشتراک گذاشتن نوشته‌ها و نظرات خود وبلاگ نویسی می‌کنند. وبلاگ‌نویسی، راهی مناسب برای ارتباط با یکدیگر و تبادل نظر است. برخی از کاربران به دلیل عدم آزادی بیان و تمایل به به اشتراک گذاشتن نظرات و عقاید خود، تمایل دارند به صورت ناشناس وبلاگ‌نویسی کنند. با این کار با آزادی بیشتری به بیان عقاید و نظرات خود پیرامون موضوعات مختلف می‌پردازند. در این مطالب آموزشی ما روش‌های ناشناس بودن را برای وبلاگ‌نویسی برای شما بیان می‌کنیم.

  • از سرویس‌های امن و رایگان برای وبلاگ‌نویسی استفاده کنید. تواناتک استفاده از سرویس‌های امن و مناسب، گوگل‌ و ورد‌پرس را پیشنهاد می‌کند. با انتخاب یکی از این دو سرویس نیازی به ثبت دامنه و پرداخت هزینه ندارید.

  • سرویس‌هایی که برای وبلاگ نویسی انتخاب می‌کنید را حتما به‌روزرسانی کنید. برای مثال: سیستم وردپرس خود و تم‌ها و پلاگین‌هایش را به طور مداوم به روز رسانی کنید.

  • برای وبلاگ خود یک ایمیل جدید باز کنید و به هیچ‌عنوان از ایمیل اصلی خود استفاده نکنید.

  • برای حساب‌کاربری وبلاگ خود رمزعبور امن و قوی انتخاب کنید. از انتخاب رمزهای عبور رایج اکیدا خودداری کنید.

  • از قرار دادن اطلاعات شخصی خود در پروفایل وبلاگ خود اکیدا خودداری کنید. از اسم‌های مستعار یا ای‌دی‌هایی که قبلا داشتید و با آنها کار می‌کردید هم به هیچ‌عنوان استفاده نکنید.

  • در هنگام نوشتن مطالب، نحوه نوشتن شما به‌گونه‌ای باید باشد، که این موضوع موجب شناسایی هویت شما نشود.

  • به‌هیچ عنوان مطالب وبلاگ خود را با حساب‌های کاربری حقیقی خود در سایر شبکه‌های اجتماعی منتشر نکنید.

  • اگر امکانش برای شما است با دستگاه‌هایی که کارهای شخصی خود را انجام می‌دهید (مثلا ایمیل خود را چک می‌کنید و در شبکه‌های اجتماعی مختلف با هویت حقیقی خود عضو هستید و فعالیت می‌کنید)، وبلاگ نویسی نکنید.

  • سعی کنید برای ورود به وبلاگ خود، مدیریت آن و نوشتن مطلب برای وبلاگ از آدرس IP واقعی خود استفاده نکنید. برای این کار استفاده از فیلترشکن و یا وی‌پی‌ان را به شما پیشنهاد می‌کنیم. همچنین می‌توانید از مرورگر تور استفاده کنید که آدرس IP شما را مخفی‌ نگه‌داری کند.

  • در انتخاب فیلترشکن مناسب برای مخفی‌ نگه‌داشتن آدرس IP واقعی خود بسیار دقت کنید. از فیلترشکن‌های امن و مناسب حتما استفاده کنید. می‌توانید با ارسال یک ایمیل درخواست به آدرس  Info@humanrightsiniran.com  فیلترشکن‌های رایگان و امن  را دریافت نمایید.

شاید اکنون تب وبلاگ‌نویسی مانند چند وقت گذشته نباشد و قبل ظهور شبکه‌های اجتماعی مختلفی نباشد. اما عده‌ای هستند که هنوز وبلاگ‌ نویسی می‌کنند. وبلاگ‌نویسان باید به نکات امنیتی در وبلاگ‌نویسی توجه کنند چرا که به دلیل عدم آزادی بیان و کنترل‌های شدید، با انتشار محتوای حساس می‌توانید خود را به خطر بیاندازید، پس تواناتک توصیه می‌کند به صورت ناشناس وبلاگ‌نویسی کنید و به نکات بالا بسیار توجه کنید.

Post source : توانا تک

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.