عیسی سحرخیز در بیمارستان مورد ضرب‌وشتم قرار گرفت

خبرگزاری آمدنیوز از ضرب‌وشتم عیسی سحرخیز، زندانی سیاسی، در بیمارستان از سوی مأموران خبر داد.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، عیسی سحرخیز، روزنامه‌نگار زندانی، شب گذشته درحالی‌که در چهارمین روز اعتصاب غذای خود به‌سر می‌برد در بیمارستان از سوی ماموران مورد ضرب‌وشتم قرار گرفت.

نیمه‌شب گذشته مرتضی صالح‌پور٬ بازرس اداره سازمان زندان‌ها بدون حکم بازرسی دادستانی با واردشدن به اتاق عیسی سحرخیز تبلت وی را به سرقت می‌برد و بدون تنظیم صورت‌جلسه تبلت آقای سحرخیز را از مرکز قلب تهران خارج می‌کند.

در شرایطی که آقای سحرخیز مانع خروج این مامور از بیمارستان می‌شود٬ وی به سربازان مراقب دستور می‌دهد که زندانی را با زور و فشار به اتاقش منتقل کنند که باعث می‌شود آقای سحرخیز به زمین برخورد کرده و سر وی آسیب ببیند. با وخیم‌تر شدن حال وی پرستاران مجبور شدند وی را با ویلچر از محل دور کنند و با اسپری از حمله تنفسی جلوگیری نمایند.

مهدی سحرخیز فرزند عیسی سحرخیز گفت: “این امر می‌توانسته موجب ایست قلبی پدرم شود و با توجه به تمام تذکراتی که کادر پزشکی بیمارستان به پاسیار وی٬ صالح پور در جهت حفظ جان بیمار و آرامش بیمارستان داده بودند٬ وی باعث برهم‌ خوردن نظم و آرامش بیمارستان گردید.

این روزنامه نگار زندانی٬ از این فرد به ماموران انتظامی مستقر در بیمارستان شکایت کرده که تاکنون اقدامی در این جهت صورت نگرفته است.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.