کشف پیکر دومین کارگر مفقود شده در سبزوار

معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری سبزوار گفت: با تلاش گروه جستجو و نجات، پیکر دومین مقنی از مفقودان حادثه چاه ۱۶۰ متری روستای کسکن از توابع این شهرستان کشف شد.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسین شاد افزود:مرحوم محمد همایی ۲۷ مهر برای لایروبی قنات به همراه چند نفر دیگر وارد این چاه ۱۶۰ متری شده بود و به دلیل افزایش حجم آب قنات، این پیکر بی جان با فاصله ۲۶۰ از جنوب محل حادثه و ۱۰۰ متر از محل کشف نخستین پیکر در یکی از مادر چاههای قنات روستای کسکن پیدا شد.

وی گفت: عصر امروز نیز با تلاش گروه نجات و مقنیان با تجربه پیکر نخستین مقنی به نام ‘امین آبرمند کرابی’ از مادرچاهی در فاصله ۱۰۰ متری از محل حادثه پیدا شد.

معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری سبزوار افزود: افزایش حجم آب عملیات جست و جو برای یافتن پیکر سه مفقود دیگراین حادثه در مادر چاه های این قنات را با مشکل مواجه کرده است.

۲۷ مهر ۶ مقنی برای لایروبی مسیر قنات واقع در محدوده روستای کسکن به درون چاه ۱۶۰ متری رفتند که در پی ریزش دیواره ها به داخل چاه سقوط کردندو از این تعداد ۲ نفر با رساندن خود به دهانه های خروجی قنات نجات یافتند.

شهرستان سبزوار در فاصله ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.