انتقال علی معزی به بند زندانیان سیاسی زندان رجایی‌شهر پس از پانزده روز حبس در قرنطینه

علی معزی، زندانی سیاسی که از روز دوشنبه ۲۹ شهریورماه به زندان رجایی شهر منتقل شده است، طی روز چهارشنبه به سالن ۱۲ بند زندانیان سیاسی انتقال یافت.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، علی معزی، زندانی سیاسی، پس از پانزده روز حبس در قرنطینه زندان های اوین و رجایی شهر، روزچهارشنه ۳۱ شهریورماه، به سالن ۱۲ بند زندانیان سیاسی در زندان رجایی شهر منتقل شد. این زندانی سیاسی در روز دوشنبه برای سومین بار در دوهفته گذشته از قرنطینه زندان اوین به زندان رجایی شهر انتقال یافته و به مدت دو روز در قرنطینه این زندان به سر برده است.

وی در مدت حبس خود در قرنطینه از امکان دسترسی به هواخوری و فروشگاه زندان محروم بوده و با توجه به سابقه بیماری هم اکنون در وضعیت نامساعد جسمانی می باشد.

شامگاه دوشنبه پانزدهم شهریورماه، علی معزی، زندانی سیاسی، در پی درگیری که بین تعدادی از اراذل‌واوباش و زندانیان سیاسی بند ۸ پیش‌آمده بود، به زندان رجایی شهر تبعید گشت و پس از ساعاتی بار دیگر به زندان اوین انتقال یافت. این زندانی سیاسی به دلیل خودداری مسئول بند ۸ زندان اوین از پذیرش علی معزی، به بند ۴ زندان اوین منتقل شد.

علی معزی، زندانی سیاسی زندان اوین، از خونریزی روده، تومور مثانه، بیماری پروستات و ناراحتی کلیوی رنج می‌برد و از رسیدگی پزشکی نیز محروم بوده است.

آقای معزی که سابقه بازداشت و زندان در دهه ۶۰ را نیز دارد، در پاییز ۸۷ دستگیر و به دو سال حبس تعزیری و سه سال حبس تعلیقی محکومشده بود که پس از تحمل دو سال حبس در زندان رجایی شهر و آزادی از زندان، مجدداً در خردادماه سال ۹۰ بازداشت شد.

علیمعزی به اتهام هواداری از سازمان مجاهدین خلق به چهار سال حبس محکومشده بود که تا پیش از تشکیل پرونده جدید قرار بود فروردین‌ماه سال ١٣٩۴ آزاد شود. نامبرده سپس به‌صورت غیابی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به یک سال حبس تعزیری محکوم شد.

گفتنی است این زندانیسیاسی در طول بیش از چهار سال حبس هرگز به مرخصی اعزام نشده است.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.