تعیین وقت دادگاه تجدیدنظر برای رسیدگی به پرونده اسماعیل احمدی راغب

اسماعیل (زرتشت) احمدی راغب، فعال مدنی، می‌بایست برای رسیدگی به اعتراض خود نسبت حکم شش ماه حبس تعزیری در پرونده قبلی‌اش، روز شنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه در دادگاه تجدیدنظر حضور یابد.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، شعبه ۵۴ دادگاه تجدیدنظر اسماعیل احمدی راغب، فعال مدنی را برای روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۶ به این مکان احضار کرده؛ این احضار برای رسیدگی به پرونده‌ای است که در آن این فعال مدنی به اتهام تبلیغ علیه نظام به شش حبس محکوم است.

گفتنی است، اسماعیل احمدی راغب در شعبه اول دادگاه انقلاب شهریار نیز پرونده‌ای در دست بررسی دارد که دادگاه آن دوازدهم اردیبهشت‌ماه برگزار شد.

آقای احمدی راغب که سابقه بازداشت متعددی دارد، نیروهای امنیتی وزارت اطلاعات صبح روز یکشنبه ۲۳ آبان‌ماه با مراجعه به منزل اسماعیل (زرتشت) احمدی راغب، این فعال مدنی را بازداشت کردند و وی در هیجدهم دی‌ماه، پس از نزدیک به دوماه بازجویی و حبس، با قرار وثیقه ۱۰۰ میلیون تومانی از زندان اوین آزاد شد.

در تاریخ ۲ آذرماه سال ۹۴ نیز اسماعیل احمدی راغب در مقابل زندان اوین به همراه تعدادی دیگر از فعالین و معترضین بازداشت در شانزدهم آذرماه با قرار کفالت از زندان اوین آزاد شد.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.